





















Een gezellige avond met een mooie mix van TexMex en Country Bluegrass. Postman & The Ramblers zetten direct de toon, waarna de Ain’t No Mountain Boys zorgen voor een energieke, dansbare bluegrass vibe. De avond wordt afgesloten door Gerardo & The Fenderband (Pinchitos Caliente), die met hun warme TexMex klanken het publiek gegarandeerd mee krijgen.