Op zondag 3 juli a.s. is er weer een OpenDag. Beleef dan het opstarten van de Brons uit 1910, maar ook het ploffende geluid en de geur van ons oudste diesel gemaal van Nederland. De toegang is gratis, jaaa de koffie en thee ook!